Już obecnie świat dostrzega zagrożenie nowoczesnego postępu cywilizacyjnego i przewiduje jak ratować planetę i człowieka zarządzającego postępem i bezpieczeństwem. Dla ratowania potrzebne są bardzo duże środki finansowe i nowoczesne myślenie. Więcej
Zarząd ROD „Port Centralny” w Szczecinie zaprasza do składania ofert na wykonanie ok.200mb ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych bez podmurówki o wysokości 153cm, drut 4mm, kolor antracyt, oczko 50mm x 200mm.
Materiały po stronie oferenta.
Oferta powinna zawierać określenie materiałów i akcesoriów niezbędnych do postawienia ogrodzenia, ilości, gwarancję, cenę usługi, czas realizacji. Warunki udziału: wykonawca posiada uprawnienia, sprzęt i personel oraz zaświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia.
Kryteria wyboru oferty:
cena brutto 60%, termin wykonania 20%, długość gwarancji 20%
Oferty należy składać na adres ROD „Port Centralny” ul. Kanał Parnicki 4A Szczecin lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferty należy składać do 30września 2022r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 502 642 070 w godz. 10-14 z wyjątkiem dni wolnych.
Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oferty jak również unieważnienia przetargu bez podania przyczyn oraz nie ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za otrzymane oraz przygotowane do przetargu przez oferenta materiały przetargowe.
Zarząd ROD „Port Centralny”
Zarząd ROD
„Port Centralny”
Zarząd ROD „Port Centralny” w Szczecinie zaprasza do składania ofert na zagospodarowanie podmokłego terenu- okolice Wyspy Puckiej. Zadanie będzie obejmowało posadzenie 75szt drzew oraz 3 surmie(a) i ok.200szt krzewów oraz bylin -szt.ok.40 (b), założenie łąki kwietnej ok.150m2 na bazie traw i bylin(c), założenie trawnika na pow. ok.200m2.
Prosimy o przedstawienie wyceny poszczególnych gatunków roślin:
a. DRZEWA ( 75szt.o obwodzie 12cm mierzonym na wysokości 100cm ):
· Grab pospolity, Lipa, Jarzębina, Klon, Brzoza, Robinia, Głóg:
· Surmie – miododajne oraz odstraszające komary i kleszcze szt. 3 o obwodzie
ok. 10cm mierzonym na wysokości 100cm)
b. KRZEWY;
c. . Ligustr, Forsycja, Śnieguliczka, Lilak, Jaśmin, Bez czarny, Kalina, Czeremcha,
Ognik czerwony i żółty
d. BYLINY I TRAWY OZDOBNE( założenie łąki kwietnej ok.150m2):
. Lawenda, Kocimiętka, Trawa cytrynowa, Budleja, Macierzanka
Oferta powinna zawierać:
Cenę drzewka, krzewu, byliny oraz cenę usługi: zakupu, transportu, posadzenia, ceny pozostałych usług i akcesoriów koniecznych przy posadzeniu drzew, krzewów i bylin (paliki po 2 do każdego drzewka, taśmy, podłoża- utworzenie misy itp.) Prosimy o podawanie cen brutto, okresu gwarancji oraz terminu realizacji. Materiały po stronie oferenta.
Warunki udziału:
Wykonawca dysponuje doświadczonym personelem, uprawnieniami oraz zaświadczeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia z dokumentacją. Przedłożenie oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym.
Kryteria wyboru oferty:
. cena brutto 60%,
. termin wykonania 20%
. okres gwarancji 20%
Oferty należy składać na adres: ROD „Port Centralny” ul. Kanał Parnicki 4A ; 70-610 Szczecin lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 30 września 2022r
Zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru oferty jak również unieważnienie przetargu bez podania przyczyn oraz nie ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za otrzymane oraz przygotowane do przetargu przez oferenta materiały przetargowe. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 502 642 070 w godz. 10-14 z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
Zarząd ROD „Port Centralny”
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. ,,Piast” w Szczecinie zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie na terenie naszego ogrodu prac związanych z
Zakres prac obejmuje:
1. Prace ziemne :wykonanie wykopu pod rury wodociągowe ok.500 mb
2. Ułożenie rurociągów z rur polietylowych ( PE,PEHD) o śr. wew.90 mm
3. Połączenie rur za pomocą kształtek elektrooporowych.
4. Montaż trójników wraz z osprzętem oraz zasów odcinających z obudową teleskopową.
5. Sprawdzenie szczelności instalacji wodociągowej
W ofercie prosimy podać cenę brutto prac, termin wykonania oraz okres gwarancji.
Materiał jest po stronie zamawiającego.
Z dokumentacją dotyczącą modernizacji wewnętrznej sieci wodnej można zapoznać się w biurze
zarządu ROD Piast po uprzednim kontakcie telefonicznym .
Ofertę prosimy przedstawić do dnia 21.05.2022 roku w formie papierowej do biura zarządu ROD Piast.
Załączniki
1. Mapa
2. Materiały
Zamawiający : Polski Związek Działkowców ROD. „Nowe Życie” ul. Hoża 29 71-699 Szczecin
zaprasza do złożenia oferty na :
1. Wymiana sieci wodnej na alei Wiśni
2. Wykonanie nowego odcinka rurociągu i rur odpływowych do działek
3. Wykonanie próby szczelności i przekazanie do użytkowania nowej instalacji
4. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca dysponuje personelem i uprawnieniami
oraz doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia
5. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty :
- najniższa cena brutto , najlepsze kwalifikacje
6. Osoba upoważniona do kontaktu : Jan Zbierski trel. 503-842-343 lub 91-4421787
7. Oferta powinna zawierać :
- nazwa Wykonawcy, cenę brutto ,termin wykonania, okres gwarancji , warunki płatności , referencje , aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności, o niezaleganiu z opłatami
do US i ZUS.
8. Oferty należy składać do 18.03.2022 r. listem poleconym lub osobiście do Biura Zarządu ROD „Nowe Życie” ul. Hoża 29 71-699 Szczecin. w każdy czwartek w godz. od 16:30 do 20:00
Zakres inwestycji obejmuje wymianę rur i przyłączy do granicy działek+ 0,5m :
Aleja Wiśni wymiana instalacji wodnej
1. Ilość działek – wpustów wodnych 68 szt.
2. Ilość trójników 50/25 62 szt., 25/25 6 szt.
3. Zawory spustowe szt. 2
4. Studnia wodna nowe wyposażenie : zawory odcinające kulowe śr. 50,
5. Rury PE 50 340m
6. Rury PE 25 100m
7. Rury PE20- 25 204m odpływy do granicy działek
8. Kolanka PE 25, trójniki 50/25 szt. 2 , złączki , taśmy inne
Szczecin 07.09.2021r.
Zamawiający, Zarząd ROD „Botaniczne” Arkońska 54a 71-420 Szczecin, zaprasza do złożenia oferty na:
1. Tytuł zamówienia Remont infrastruktury energetycznej sektora III
2. Opis przedmiotu zamówienia- zawarty jest w projekcie technicznym, Zał. Nr.1 i przedmiarze robót, Zał nr 2
3. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca dysponuje personelem z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienie.
4. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej najniższa cena brutto.
5. Osoba/y upoważniona/y do kontaktu Tomasz Kolecki tel. 516-476-893 lub we wtorki 16-18 tel.511-708-329.
6. Oferta powinna zawierać:
a) nazwę Wykonawcy
b) adres Wykonawcy
c) cenę netto
d) stawkę podatku VAT
e) cenę brutto
f) termin wykonania zamówienia – 01.04.2022
g) warunki płatności
7. Miejsce i termin złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 31.10.2021r.
Załącznik nr 1 nowa instalacja
Polski Związek Działkowców R.O.D „Korab”, ul. Wkrzańska b/n 71 - 779 ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na wykonanie sieci wodociągowej na terenie ROD „Korab” w Alejach Słonecznego Stoku i Rajskiej Jabłoni z przyłączami do działek.
Główne założenia inwestycji:
• Wykonanie ok. 1560 mb rurociągu z rur PE100SDR17, 105 szt. przyłączy o łącznej długości 460 mb wraz z montażem zaprojektowanej armatury.
• Wykonanie połączenia z istniejącą siecią wodociągową
• Oś rurociągu na głębokości 0,7 m poniżej poziomu terenu
• Wykonanie podsypki i obsypki o grubości nie mniej niż 10 cm. Zasypka rurociągu do wysokości 30 cm ponad wierzch rury wykonana z gruntu niespoistego. Ułożenie taśmy ostrzegawczej. Odtworzenie stanu pierwotnego w alejach.
• Łączenie rur metodą zgrzewania elektrooporowego.
• Wykonanie próby szczelności
Zakres prac dotyczy I etapu zawartego w projekcie sieci wodociągowej.
Oczekiwany termin realizacji - do 31-06 -2021r.
Oferta powinna zawierać :
kosztorys ofertowy (w cenach brutto) , wysokość stawek kalkulacyjnych, okres gwarancji, termin wykonania prac, warunki płatności, referencje, aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności i opłaceniu składek ZUS lub deklaracja z potwierdzonym przelewem za m-c styczeń 2021 r.
Opis techniczny, przedmiar robót, projekt umowy w załącznikach.
Dodatkowe informacje uzyskać można w siedzibie zamawiającego –
Biuro Zarządu ROD „Korab” w Szczecinie ul. Wkrzańska b/n Tel. 503 133 308, 515270856
Police, dnia 18.11.2020 r.
ZAPROSZENIE DO PRZETARGU!!
PZD Stowarzyszenie Ogrodowe Rodzinnych Ogrodów Działkowych im. Mikołaja Reja w Policach,
ul. Siedlecka b/n, 72-010 Police,
REGON: 00701591518868 NIP: 851-259-90-79
Zaprasza do złożenia oferty w ROD im. Mikołaja Reja w Policach
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującym w Polskim Związku Działkowców oraz na zasadach określonych w Zaproszeniu na stronie:
http//www.ozpzd-szczecin.pl
w zakładce przetargi.
Przedmiot zamówienia:
„Zewnętrzne instalacje elektryczne Rodzinnych
Ogródków Działkowych w Policach dz. 3313/2”
1. Oferty należy złożyć do dnia 03.12.2020 do godz. 1630 w budynku świetlicy ROD im. Mikołaja Reja w Policach.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2020 o godz. 1645 w budynku świetlicy ROD im. Mikołaja Reja w Policach.
3. PZD SO ROD im, Mikołaja Reja w Policach zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru Wykonawcy oraz prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Cel zamówienia:
Celem zamówienia jest wykonanie budowy układu zasilania w energię elektryczną ogródków działkowych wewnętrzną siecią elektryczną wraz z niezbędnymi pomiarami i odbiorami przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów oraz przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej w ROD im. Mikołaja Reja w Policach z wyprowadzeniem skrzynek elektrycznych na alejki ogrodowe, doprowadzeniem instalacji ze skrzynek elektrycznych do granic 207 działek oraz zamontowania 6 prefabrykatów podstaw do słupów oświetleniowych 6 metrowych w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego z doprowadzeniem do nich instalacji eklektycznej + kamer nie ujętych w przedmiarze robót i projekcie budowlanym.
Polski Związek Działkowców Rodzinny Ogród Działkowy im. Piast
70-136 Szczecin skr.poczt.24, ul. Przy Ogrodach
Przewidywany termin rozpoczęcia prac czerwiec 2020 r.
Termin składania ofert: 30 stycznia 2020 r.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiającym jest Polski Związek Działkowców Rodzinny Ogród Działkowy im. Piast
Adres: 70-137 Szczecin skr. poczt. 24 , ul. Przy Ogrodach
Telefon: 501 403 669
Regon: 007015915-17938
NIP: 955-19-34-039
Godziny urzędowania:
* w okresie zimowym druga sobota miesiąca w godzinach 11:00-13:00
* w okresie wiosenno – letnim: druga i czwarta sobota miesiąca od godz. 11:00 do godz. 13:00 lub po uprzednim kontakcie telefonicznym.
* w miesiącu maju biuro czynne w każdą sobotę w godzinach 10:00- 13:00
1.2 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Krzysztof Karaśkiewicz
stanowisko służbowe: prezes ROD im. Piast w Szczecinie
telefon: 501 403 669
2. Zakres prac obejmuje:
1. Wykonanie projektu sieci wodociągowej wewnętrznej w miejsce istniejącej.
2. Wykonanie kosztorysu na przebudowę sieci wodociągowej wewnętrznej
Okręgowy Zarząd Polskiego Związku Działkowców w Szczecinie.