1 – Imprezy organizowane przez Komisje ds. Kultury (K K) mają na celu propagowanie ruchu ogrodnictwa działkowego oraz powodować integracje rodziny ogrodowej.
2 – Osiąganie celu jw. odbywać się będzie poprzez organizowanie dnia działkowca oraz jesiennego święta plonów (zakończenie sezonu)
3 – Zadaniem działalności K K jest zaspakajanie wypoczynkowych i rekreacyjnych oraz innych potrzeb socjalnych członków społeczności ogrodu.
4 – K K realizuje swoje cele umożliwiając powszechny dostęp do terenów ROD oraz jego urządzeń.
5 – K K organizowane przez siebie akcje i imprezy ogłasza przez odpowiednie informacje na tablicy ogłoszeń ogrodu, minimum 7 dni (tydzień) przed ich realizacją.
6 – Imprezy kulturalne i rozrywkowe organizowane w ramach K K winny uwzględniać dzieci i młodzież w celu ich zainteresowania użytkowaniem działki oraz upowszechniania wiedzy ekologicznej.
7 – Imprezy organizowane przez K K nie mogą naruszać regulaminu ROD oraz przepisów porządkowych z uwzględnieniem par. 133 regulaminu ROD.
8 – Koszty związane z wykorzystaniem urządzeń infrastruktury ROD na potrzeby działalności K K pokrywane będą ze środków na funkcjonowanie ogrodu.
Regulamin zatwierdzono uchwałą zarządu ogrodu na posiedzeniu zarządu
w dniu 26 maja 2012r.